15 June 2008

lakaw sa kamatangaan














Ngunyan garadan na an kadaklan na tawo
maglakwatsa kita sa tahaw kan tinampo
istoryahan kita kan mga pangyarari
tungkol sa buhay man o maski sari-sari

Pwede man magkanta maski mayo sa tono
sigurado mayo man makakarisa sato
an nasa paligid, mga anino lang saka ako
asin sa pagdangog ko magayon an boses mo

Sa irarom kan mga bituon kita magbayle pa
todo kembot sabay lukso sa pagkaogma
sobra an sakong namamate ta ika an kaiba
sana man lang ako an iniisip mayo nang iba

Sa bangging ini kakaputan ko an saimong kamot
dai na bubutasan ta ako talagang namomoot
pangadyi ko lang na an puso dai talikudan
sa oras na ining maliwanagon an bulan.

2 comments:

Anonymous said...

ano/ sino inspiration nito? hehe. ang ganda ng pix at artwork. di ko pa nabasa yung poems. next time.;)-olgz

Jeff said...

hehe, random thoughts lang at wondering minds.