08 May 2008

an tugon kan ina sa aking nag-abroad

Taga-ingat Noy sa dudumanan mo
dai lingawan an Dyos sa langit
mantang ako mahalat sa saimong pagbalik


Kumusta man sa tinatrabahuhan
malipot, mainit; dai magpapagal
ako natatakot na ika magkahelang
sadiring hawak baka magruluya


Kami naghahalat na sa apod mo
togang naghahapot: ano na nangyari ki manoy
Siguro busy ka lang sa ginigibo ara-aldaw
okey lang samo, basta marhay an buhay mo dyan


Maogmang madangog asensado ka na
nababakal mga kaipuhan pati mga bulawan
salamat sa padara, sa Spam asin tsokolate
siring sa kwartang samo nakakatabang


Pero pungaw sakong namatean
hinahanap ang mainit mong kugos
duwang talinga gustong mabungog
sa magayong boses sa nguso mo lang naghahale


Magbalik ka na aki ko
ako napopobre sa pagkawara mo
sadiring daga sabay ta na lang pauswagon
nganing dai ka na maghali sa kataid ko.

No comments: